czwartek, 15 grudnia 2016

Edukacja + Animacja = ????????

Follow my blog with Bloglovin

 Jak wiecie, zajmuję się nie tylko nauczaniem, ale także animacjami dla dzieci. W pewnym momencie postanowiłam połączyć obie te profesje i stworzyłam coś wyjątkowego - dni tematyczne, w trakcie których uczniowie mają do wykonania super ważne misje. Dzięki nieograniczonej wyobraźni, dzieci rewelacyjnie wcielają się w różne role i z zapałem wykonują powierzone im zadania, nie zauważając nawet, że w tym samym czasie się uczą i utrwalają wiadomości. Każda z misji składa się z kilku zadań, których wykonanie, prowadzi do celu misji (odnalezienia skarbu, pomocy komuś, ocalenia świata).
O dniu tematycznym zawsze informuję uczniów wcześniej. Część z nich lubi przynosić specjalne stroje lub gadżety związane z tematem, które oczywiście zawsze są mile widziane. Niektóre z misji są dość krótkie i można je zrealizować na jednej lekcji, innym trzeba poświecić dwa zajęcia. Ale wierzcie mi, opłaca się! 

W związku z nadchodzącymi świętami, przygotowałam specjalną misję "Uratuj Boże Narodzenie".  Dzięki tej misji, uczniowie powtórzą słownictwo związane ze świętami, częściami ciała i zabawkami. 

Cały zestaw zadań oraz instrukcja zabawy pojawi się na blogu jeszcze w tym tygodniu. Wszystko oczywiście gotowe do pobrania i wydruku!


A co Wy uważacie na ten temat? Czy według Was to dobry sposób na naukę angielskiego słownictwa, czy raczej strata tak cennego dla nauczycieli czasu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz