poniedziałek, 15 maja 2017

Gra Taboo! w wersji angielskiej - post zbiorczy z gotowymi kartami do wydruku

Grę Taboo wykorzystałam po raz pierwszy na zajęciach indywidualnych i moi uczniowie się w niej zakochali (ja zresztą też). Ciągle musiałam szukać kolejnych zestawów kart.
I za to składam wielkie podziękowanie dla FUNGLISH :) to na tym blogu po raz pierwszy wpadłam na Taboo.
Z okazji nadchodzącego Dnia Matki, zdecydowałam się stworzyć specjalne karty do gry na tę właśnie okazję. Oczywiście możecie je pobrać całkiem za darmo!



Mother's Day Taboo




W Internecie można znaleźć mnóstwo gotowych kart do gry, ale oczywiście po co przeszukiwać całe "internety" i tracić czas. A wiadomo, że nauczyciele nie mają nadmiaru czasu ;)
Mój zbiór kart do gry w wersji angieskiej jest już całkiem pokaźny i chętnie się nim podzielę. Może dzięki temu ułatwię komuś pracę ;) Poniżej znajdziecie linki do kart, które można za darmo pobrać lub wydrukować, wszystko opisane tematycznie.


Darmowe karty do gry TABOO


Zacznę od wielkiej paki kart od FUNGLISH, tematyka jest różna, idealne dla młodszych uczniów.

Znów karty o różnej tematyce, tym razem od First Idea Kit

Walentynkowe Taboo od English Freak + kilka innych walentynkowych pomysłów :)

Jeśli macie inne sprawdzone zestawy kart, a może ktoś stworzył swoje, to zapraszam serdecznie do zostawiania linków w komentarzach. Będę wtedy na bieżąco aktualizować post :)

10 komentarzy:

  1. Cześć. Uczę się języków przy użyciu https://preply.com/pl/Leipzig/korepetycje-z-angielskiego.
    Nauczyłem się angielskiego używając tej site. Chciałbym znaleźć dodatkowe źródła, aby ćwiczyć i poprawiać swoją wiedzę i zacząć naukę nowych języków. Jak możesz mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń
  2. A może taboo do nauki gramatyki?
    Present Continuous http://en-joyenglish.weebly.com/blog/grammar-taboo-present-continuous
    Past simple http://en-joyenglish.weebly.com/blog/grammar-taboo-past-simple
    Modal verbs http://en-joyenglish.weebly.com/blog/taboo-modal-verbs

    OdpowiedzUsuń
  3. Super gra :) Jako profesjonalna drukarnia oferujemy wydruk wizytówek, katalogów i ulotek, zapraszamy do kontaku

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna pomoc naukowa i faktycznie maluchy pewne z chęcią będą w nią grać i przy okazji uczyć się angielskiego. Mi także bardzo podoba się wpis https://rodzinazeszczecina.pl/2020/09/28/gdzie-poslac-dziecko-na-lekcje-angielskiego/ ponieważ teraz dokładnie wiem gdzie wysłać dziecko na naukę angielskiego.

    OdpowiedzUsuń