
Tic Tac Toe
Potrzebne
materiały: karty obrazkowe, przedstawiające poznane
słownictwo, tablica, markery, magnesy. Do gry w parach – minikarty
obrazkowe (w części podręczników znajdują się karty gotowe do
wycięcia np. „Bebop”, „Bugs World”), lub plansza z obrazkami, które można zasłaniać kartonikami.
Walentynkową planszę możesz pobrać TUTAJ
Flascards z obrazkami umieszczonymi na planszy pobierzesz TU
Walentynkową planszę możesz pobrać TUTAJ
Flascards z obrazkami umieszczonymi na planszy pobierzesz TU
Cel
gry: utrwalenie poznanego słownictwa, ćwiczenie wymowy,
powtórzenie słownictwa z przerobionego rozdziału.
Przebieg
gry:
dzielimy
klasę na dwie grupy - kółka i krzyżyki. Rysujemy na tablicy
tabelkę do gry – 3x3. Upewniamy się, czy wszyscy znają zasady
gry w kółko i krzyżyk. W tabelce, magnesami przyczepiamy obrazki
odwrócone tak, że dzieci nie widzą, co na nich jest. Grupy mają
za zadanie wybrać jedną z kart obrazkowych, odwrócić ją i nazwać
to, co jest na obrazku. Jeśli zrobią to dobrze, mogą w tej kratce
postawić swój znak (kółko albo krzyżyk). Oczywiście grupa,
która postawi trzy swoje znaki w linii prostej, lub po skosie
wygrywa. W przypadku nieco starszych dzieci (ok. 6 r. ż.), gra
może odbywać się w parach. Każda para dysponuje wówczas planszą
do gry oraz 9 minikartami obrazkowymi.
Opcja z planszą obrazkową: uczeń wybiera pole, na którym chce postawić swój znak. Nazywa po angielsku rzecz z obrazka, jeśli zrobi to prawidłowo może postawić na tym polu znak, jeśli się pomyli, kolej przechodzi na przeciwnika.
Opcja z planszą obrazkową: uczeń wybiera pole, na którym chce postawić swój znak. Nazywa po angielsku rzecz z obrazka, jeśli zrobi to prawidłowo może postawić na tym polu znak, jeśli się pomyli, kolej przechodzi na przeciwnika.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz