poniedziałek, 11 marca 2019

Wyjątkowy konkurs! Może właśnie Ty zgarniesz nagrodę!



Przyznam, że nowa pozycja wydawnictwa Poltext - Improve Your Listening Skills - ogromnie mnie zaskoczyła pod względem graficznym. Nie dość, że jest przejrzysta, to zawiera wiele ilustracji, tabel i diagramów.
Dla wzrokowców to po prostu wymarzony podręcznik do nauki. Zapamiętywanie materiału przychodzi z łatwością i przyjemnością. Nagrania do książki wygodnie można pobrać ze strony wydawnictwa.

Książka nie jest tylko zbiorem ćwiczeń do nagrań. Oferuje nam znacznie więcej!

  •   Praktyczne wskazówki i strategie, które pomagają uczniom zrozumieć wypowiedź i usystematyzować informacje. Znajdziemy tu instrukcje, jak krok po kroku słuchać i rozwiązywać zadania, aby było to najbardziej efektywne.
  • Wyjaśnienie trudniejszych słów i fraz przed samym słuchaniem. Pokochałam tę sekcję - informacje zebrane są w tabeli, a definicje w języku angielskim i polskim. Ułatwia to niesamowicie sprawę samoukom, osobom przygotowującym się do egzaminów itd. Mnie, jako lektorowi daje narzędzie do motywowania uczniów. Kiedy wiedzą, że zaraz podane słowa będą im bardzo potrzebne do zrozumienia tekstu, jakoś łatwiej im przychodzi nauka 😊
  • Ćwiczenia do utrwalenia poznanego słownictwa, opatrzone atrakcyjnymi grafikami


Komu najbardziej przyda się  Improve Your Listening Skills? 


1. Rewelacyjna pomoc dla przygotowujących się do egzaminów FCE czy IELTS

Improve Your Listening Skills oferuje nam doskonalenie sprawności słuchania na poziomie B1-B2, czyli odpowiadającemu egzaminom. Szczególnie polecam dla osób przygotowujących się do FCE. Ciekawe ćwiczenia, zbliżone budową do tych egzaminacyjnych, możliwość opanowania słownictwa, dzięki tabelom oraz transkrypcjom nagrań, gotowe strategie słuchania - to wszystko nie tylko bardzo ułatwia naukę, ale i daje nam narzędzia do rozwiązywania zadań z listeningu w przyszłości. 
Dodatkowo, pierwszy listening porusza kwestię egzaminu FCE i jego elementów. Nie dość, że uczycie się języka, to jeszcze dowiadujecie się czegoś o egzaminie, który Was czeka. Perfect situation! 

2. Dla samouków

W książce oczywiście znajdziemy odpowiedzi do zadań oraz słowniczek trudniejszych słów. Dzięki temu przy korzystaniu z książki nie jest potrzebna pomoc lektora . Ale to nie wszystko! Dzięki transkrypcjom nagrań, każdy może samodzielnie śledzić tekst, słuchać i sprawdzać niezrozumiałe dla niego fragmenty. 
W nagraniach pojawiają się wypowiedzi z różnymi akcentami, co ułatwi późniejsze zrozumienie osób z różnych krajów (USA, Wielka Brytania czy Australia), rozumienie filmów, seriali czy radia. 

3. Dla lektorów 

Idealne narzędzie do ćwiczenia umiejętności rozumienia ze słuchu oraz utrwalenia słownictwa. Świetne ilustracje, które można wykorzystać na zajęciach. Dodatkowo dostajemy ćwiczenia,  pozwalające sprawdzić znajomość poznanego słownictwa. 
Tematy poruszone w książce, nie są typowymi dla podręczników i tematami. Są znacznie bardziej interesujące i wywołujące emocje. A wiadomo, że wiedza powiązana z emocjami, dużo szybciej i na dłużej jest zapamiętywana. 
Po każdym listeningu, znajdziecie emocjonujące tematy do dyskusji, które rewelacyjnie sprawdzą się w grupie studentów, maturzystów czy dorosłych. 

4. Dla korepetytorów

Książka świetnie się sprawdzi na zajęciach 1:1. Ciekawe ćwiczenia, aktualne tematy nagrań oraz cytaty, od których łatwo zacząć dyskusję, z pewnością urozmaicą zajęcia indywidualne. 




Dzięki uprzejmości wydawnictwa Poltext, już teraz możesz dostać swój egzemplarz Improve Your Listening Skills!
Wystarczy, że w komentarzu pod postem napiszesz, dlaczego potrzebujesz właśnie tej książki. 
Na Wasze komentarze czekamy do końca marca! 

12 komentarzy:

  1. Przede wszystkim dlatego, że chce rozumieć wszystko po angielsku. I dlatego, że jestem wzrokowcem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię języki obce, a angielski stanowi podstawę mojej edukacji. Jestem wzrokowcem i bardzo przydatne są dla mnie przejrzyste tabele i wykresy co właśnie oferuje ta książka ��! W dodatku chciałabym juz (chociaż piszę dopiero za dwa lata) przygotować do matury z angielskiego za pomocą nie tylko szkolnych podręczników, ale i takich przyjemnych w nauce książek ��.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcam do udziału w konkursie :) dziękuję za miłe słowa. Życzę owocnego użytkowania. Pozdrawiam. Ewelina Błońska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo chciałabym wejść w posiadanie książki, bo uatrakcyjniłaby nasze spotkania językowe z młodszą siostrą i jej koleżankami <3 Dziewczyny idą jak burza i mają zapał, więc może by im tak pomóc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Listening oh noooo!!!!
    It is a nightmare that`s for sure
    I don`t understand at all
    What you talk to me my bro
    Please just give me proper book
    I will read it in the nook
    It will help me to survive
    All that stress I have inside!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę o kontakt przez formularz lub mailowo funtastycznyangielski@gmail.com

      Usuń
  6. Teoretycznie jestem już na poziomie B2 ale widzę, że często mam jakieś braki ze słownictwa a gramatyka nie jest aż tak "ugruntowana" jak bym chciała dlatego ta książka byłaby idealną motywacją i odskocznią od ćwiczeń w internecie. A fakt, że można posłuchać różnych akcentów to już wgl bajka! :)Zatrzymując nagrania i powtarzając za lektorem będzie można samemu wypróbować, który akcent bardziej nam odpowiada. Zwłaszcza akcent Australijski brzmi kusząco, ponieważ w internecie zazwyczaj jest wersja UK i USA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam się uczyć sama jednak od pewnego czasu mam ogromnego lenia, książka z pewnością dałaby mi motywacyjnego kopa! Dodatkowo wszelkie wskazówki oraz strategie, których nigdy za mało. Wykorzystałabym do dalszej nauki, nawet po skończeniu całej książki

    OdpowiedzUsuń
  8. Angielski ostatnimi czasy stał się miłością mojego życia. Próbuję również przekazać część tej miłości moim braciom. Dzięki tej książce mogłabym poprawić jakość swojej wiedzy i ćwiczyć razem z chłopakami. W tym roku zdaję maturę oraz egzamin FCE, więc książka byłaby wielką pomocą dydaktyczną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Angielski jest najpopularniejszym językiem na świecie, dlatego zawsze warto powtarzać posiadane już informacje i sprawdzać swoją wiedzę. Częste podróże zmuszają mnie do używania angielskiego jednak cały czas widzę braki nad którymi pracuję i tak książka z całą pewnością pomogłaby mi je uzupełnić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Komentarz przesłany mailem przez jedną z czytelniczek bloga

    "Słuchanie uważam za najsłabszą z moich umiejętności w zakresie znajomości
    języka angielskiego :( ale nie poddaję się, i robię co mogę, by było coraz
    lepiej. :) Tym bardziej, że mam obecnie przyjemność pracy jako nauczycielka
    i lektorka tego języka z różnymi grupami wiekowymi mych słuchaczy - od
    uczniów szkoły podstawowej, poprzez maturzystów, licealistów
    przygotowywanych do egzaminu FCE, po dorosłych, którzy uczą się, bo chcą :)
    Motywację zatem mam podwójną: umieć coraz lepiej dla siebie samej oraz
    umieć dla moich uczniów, by czuli się bezpiecznie i komfortowo ze mną, jako
    przekazującą tę wiedzę. Książka ta wydaje mi się wręcz doskonałym
    narzędziem, bym wszystkie te cele mogła spełniać :)
    Pozdrawiam,
    Kasia"

    OdpowiedzUsuń
  11. Uczę moją przyjaciółkę. Długo walczyłam, bo uważałam, że skoro się przyjaźnimy, to nie powinna chodzić do mnie na zajęcia. Ale ulegałam i raz w tygodniu spotykamy się i uczymy. Moja przyjaciółka wykorzystuje angielski w pracy: piszę maile, tworzy plany i raporty... wszytko po angielsku. Często musi też brać udział w szkoleniach i rozmawiać po angielsku (także przez telefon), i to jest dla niej prawdziwa zmora, dlatego w czasie zajęć dużo rozmawiamy i słuchamy. Dlatego właśnie ta książka będzie dla mnie i dla niej idealna, bo potrzebuję nowych materiałów do ćwiczenia tej konkretnej umiejętności. W. chętnie też uczy się nowych słówek, z ogromnym zapałem zapisuje tłumaczenia nowo poznanych wyrazów. Ta książka z pewnością ułatwiłabym nam obu pracę ;)

    OdpowiedzUsuń