niedziela, 26 sierpnia 2018

Dogs to cats, czyli Apples to Apples w wersji "funtastycznej"

Przygotowujecie się już do roku szkolnego? Z pewnością już powoli kończy się wakacyjny luz.
Ja wreszcie wybrałam podręczniki do swojej szkoły i przygotowuję materiały, które będą im odpowiadały. 
Dziś proponuję Wam coś specjalnie na pierwsze lekcje z Repetytorium Ósmoklasisty od wydawnictwa Express Publishing. Ale z pewnością przydadzą się do każdego repetytorium w dziale Człowiek, bowiem karty związane z wyglądem i cechami ludzi :)

Kart będzie z pewnością przybywać!

Pewnie część z Was zna zasady popularnej gry Apples to Apples, poniżej moje zasady z małym uproszczeniem :)

Apples to Apples po mojemu - Dogs to Cats - zasady


Każdy z graczy dostaje kartę (lub 2) z pieskiem -  prezentują one osobę lub postać z bajki. W każdej turze inny gracz jest sędzią i on  wyciąga jedną z kart na stół. Pozostali gracze w tajemnicy muszą wyłożyć ze swojej ręki kartę z kotem (przymiotnik), która najlepiej pasuje do opisu zamieszczonego na karcie sędziego. Sędzia tasuje te wyłożone karty (tak żeby nie wiedzieć kto jaką dał), a następnie je ogląda i wybiera tę która według niego najbardziej pasuje do jego karty z kotem. Gracz którego karta została wybrana otrzymuje punkt i gra toczy się dalej. Trwa tak długo, aż dany gracz zdobędzie odpowiednią ilość punktów (punktacja wymagana do zwycięstwa jest zależna od ilości graczy od 8 przy 4 graczach do 4 przy 10).



Karty do druku, wraz z szablonami do własnego wykorzystania możecie pobrać

1 komentarz:

  1. Ja bardzo lubię język angielski, posługuję się nim i właśnie chciałabym, aby moje dzieci również się go uczyły, ponieważ jest bardzo w życiu potrzebny. Na szczęście w szkołach angielski jest już od najmłodszych lat.

    OdpowiedzUsuń