Firmy oraz indywidualni kursanci, którzy chcą nauczyć się biznesowego angielskiego, to zwykle wymagający uczniowie. Dlatego nie jest łatwo spełnić ich oczekiwania, czy zaskoczyć wspaniałymi zajęciami.
Istnieje jednak kilka sposobów na to, żeby Wasze zajęcia w firmach powalały na kolana. Wyobraź sobie, jak wpłynęłoby to j rozwój Twojej szkoły i marki.
Jeśli chcesz mieć kolejki kursantów na lekcje business English, czytaj dalej.
4 sekrety świetnych lekcji biznesowego angielskiego
1. To najważniejsze - znajomość specyfiki środowiska biznesowego. Tego, jak wygląda praca naszych kursantów, czemu poświęcają swój czas i jak się komunikują. To pozwoli zrozumieć sytuację kursantów, ich motywację do nauki, dawać przykłady z ich środowiska pracy itd. Jak w krótkim czasie poznać środowisko biznesowe? Zaraz się dowiesz!
2. Budowanie motywacji - pokaż po prostu, co kursantom da nauka business English. Niezależnie od tego, w jakiej branży pracują, dzięki niej mogą osiągnąć wiele różnych celów. Przypominaj im o tych celach i podkreślaj postępy jak najczęściej. Ludzie biznesu są zwykle zorientowani na cel.
3. Spraw żeby lekcje były wyjątkowe. Dodaj ćwiczenia warsztatowe, zaskakujące prezentacje, szokujące i zabawne przykłady. Nikt nie chce nudzić się przez godzinę na monotonnym wykładzie.
4. Promuj się biznesowo! Ludzie, którzy zajmują się biznesem zwracają uwagę na to, jak się promujesz, jak wygląda Twoja oferta, marketing itd. Oni zwykle mają z tym styczność na co dzień.
Pokaż, że wiesz na temat biznesu coś więcej niż tylko słownictwo z tego zakresu.
Nie, nie musisz studiować teraz zarządzania... Mam dla Ciebie dużo prostsze rozwiązanie...
Wyjątkowa książka, która wprowadzi Cię w środowisko ludzi biznesu. Dzięki niej, zdobędziesz nie tylko wiedzę o tym, jak skutecznie nauczyć kursantów spójnej koncepcji pisania maili, stron internetowych, wpisów w mediach społecznościowych, czy robienia prezentacji, ale też o tym, jak pomóc im w budowaniu ich marki.
Chcę podkreślić, że to nie jest kolejny podręcznik do business English. To książka wprowadzająca w środowisko biznesowe i jego komunikacyjne wyzwania. Książka, po przeczytaniu której wczujesz się w sytuację kursantów i zrozumiesz ich potrzeby.
W książce znajdziesz wiele podpowiedzi na co warto uczulić kursantów i jak ważne są kulturowe różnice w kontaktach biznesowych.
Global Business English sprawi, że nie będziesz tylko lektorem. Będziesz lektorem i coachem biznesowym w jednym!
Udowodnisz swoim słuchaczom, że znasz się na rzeczy i sam/a jesteś w stanie sprawnie komunikować się w sytuacjach biznesowych. Książka jest kopalnią wiedzy na temat copywritingu, więc nie tylko uczysz pisać po angielsku. Uczysz jak pisać poprawnie i SKUTECZNIE. To wyróżnia Cię na tle innych lektorów, którzy przekazują suchą wiedzę.
W książce znajdziesz wiele przykładowych zadań, które możesz przedstawić swoim kursantom. Przykłady maili, wpisów społecznościowych itd. Zaczerpnięte są z firm z różnych zakątków świata. Dzięki czemu, pokazują różnice w biznesowym języku różnych kultur.
Reklamujesz się w mediach społecznościowych? A może masz swoją stronę internetową? Blog?
Przy okazji czytania Global Business English, z pewnością nauczysz się, jak skuteczniej promować siebie i swoją markę.
Skoro dotarłeś/aś aż tutaj, to wiesz, Global Business English to książka, której potrzebujesz.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz